خرید انواع آجر نسوز نما| قیمت آجر نسوز (باکیفیت+ قیمت مناسب)

برای اطلاع از جزئیات و نحوه سفارش تماس بگیرید: 09122509632

آجر نسوز نما

یکی از مهمترین و پرکاربردترین مصالح در ساختمان سازی، آجر نسوز است. از این آجرها هم برای زیباسازی ساختمان و هم مواردی مانند ساخت شومینه، تنور، پوشش دیواره کوره‌ صنعتی و .. استفاده می‌شود. آجرهای نسوز در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند، اما همه این آجرها از نظر کیفیت و زیبایی در سطح بالایی نیستند. در هنگام خرید انواع آجر نمای نسوز باید به موارد بسیار زیادی مانند کیفیت ساخت، برند تولید کننده، قیمت و .. توجه کنید تا یک محصول ایده‌آل را خریداری کنید. با آجر ربیعی باشید تا شما را با آجر نسوز، انواع آن و .. آشنا کنیم.

جهت دریافت مشاوره و قیمت انواع آجر، تماس بگیرید

آجر نسوز نما چیست؟

آجر نما نسوز از خاک نسوز ساخته شده است و توانایی تحمل دماهای بالای 1000 درجه سانتی‌گراد را دارد. حتما می‌پرسید که خاک نسوز چیست؟ خاک نسوز یا همان خاک چینی، خاکی است که از آن برای ساخت ظروف چینی و غیره استفاده می‌شود. اما چرا این آجرها نمی‌سوزند؟ این آجرها تحت دمای بسیار زیادی قرار می‌گیرند و کانی‌هایی که در ترکیبات اولیه خاک وجود دارند، ذوب می‌شوند. به این فرایند زینتر یا جوش خوردن می‌گویند که باعث افزایش مقاومت آجر در برابر حرارت بسیار زیادی می‌شود.

انواع آجر نمای نسوز

آجر نمای ساختمان نسوز در دسته‌بندی‌های مختلف مانند رنگ، کاربرد و توانایی تحمل دما تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه به‌طور مختصر به هر کدام از این دسته‌بندی‌ها اشاره‌ای خواهیم کرد.

  • انواع آجر نسوز بر اساس مقاومت در برابر دما

انواع آجر نسوز بر اساس مقاومت در برابر دما عبارتند از:

  1. آجر نما رس: این نوع از آجرها توانایی تحمل دما تا 800 درجه سانتی‌گراد را دارد.
  2. آجر شیل: معمولا این نوع از آجرهای نسوز توانایی مقاومت در برابر حرارت‌هایی تا 900 درجه سانتی‌گراد را دارند.
  3. آجر قلیایی: در ساختار این آجرها موادی مانند سیلیسیم دی اکسید و اکسید منگنز وجود دارد و به همین دلیل به آن‌ها آجر قلیایی می‌گویند. از این نوع آجرها معمولا در کوره‌های فولاد سازی، کوره ذوب شیشه و .. استفاده می‌شود.
  4. آجر آلومینیومی: این نوع از آجرهای نسوز توانایی تحمل دما بین 1200 تا 1800 درجه سانتی‌گراد را دارند.
  5. آجر سیلیس: در ساخت این دسته از آجرها از خاک سیلیسی استفاده می‌شود. ترکیباتی که در ساختار این دسته از آجرهای نسوز به کار برده می‌شود می‌تواند به رسانایی گرمایی آجر کمک بسیار زیادی کند. به همین دلیل دیده شده است از این آجرها در کوره‌هایی استفاده می‌شود که با گاز فعال هستند.
  • انواع آجرهای نسوز بر اساس کاربرد

کاربرد آجر نسوز

انواع آجرهای نسوز بر اساس کاربرد عبارتند از:

  1. آجرهای نسوز خارجی: از این نوع از آجرهای نسوز در نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود. این آجرها نسبت به سایر متریالی که در نمای ساختمان استفاده می‌شود (مانند سنگ، سرامیک و ..) هزینه اجرای کمتری دارد و یک گزینه بسیار مقرون به‌ صرفه به شمار می‌رود.
  2. آجر نما داخلی: همان‌طور که از نام این دسته از آجرها مشخص است، برای طراحی و دکوراسیون داخلی از آن‌ها استفاده می‌شود. آجر نسوز نما داخلی معمولا در رنگ‌های جذاب تولید می‌شوند تا دست طراحان داخلی و معماران برای ایجاد یک فضای خوب باز باشد.
  3. آجر شومینه، باربکیو و تنور: چه کسی است که یک شومینه آجری بسیار زیبا گوشه اتاق نشیمن خود دوست نداشته باشد. همان‌طور که در بالا اشاره شد، آجرهای نسوز توانایی مقاومت بسیار بالایی در برابر دما دارند و به همین دلیل به راحتی می‌توان از این متریال برای ساخت شومینه و .. استفاده کرد.
  4. آجر نسوز کف: موارد استفاده از آجر نسوز به نمای داخلی، باربکیو و .. ختم نمی‌شود. بلکه از این آجر پرکاربرد حتی می‌توان به عنوان پوشش کف نیز استفاده کرد. بلکه درست خواندید، آجر نسوز مقاومت بسیار بالایی دارد و شما به راحتی می‌توانید از آن به جای موزائیک، سرامیک و .. به عنوان کف پوش حیاط، پیاده‌رو و .. استفاده کنید.
  5. آجر قزاقی: این نوع از آجرها که به آن‌ها آجرهای سنتی هم می‌گویند به شکل سنتی ساخته می‌شوند.
  • انواع رنگ آجر نسوز

انواع رنگ آجر نسوز

انواع آجر نسوز بر اساس رنگ عبارتند از:

  1. آجر قرمز: آجر نسوز قرمز که در بازار به آن آجر انگلیسی یا سمیرم نیز می‌گویند، طیف‌های رنگی قرمز تیره تا روشن را شامل می‌شود.
  2. آجر نما سفید و طوسی: معمولا از این دسته از آجرهای نسوز در نمای خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود.
  3. آجر نما قهوه‌ای: این آجرها بسیار زیبا هستند و هم در نمای داخلی و هم نمای بیرونی از آن‌ها استفاده می‌شود.
  4. آجر نما مشکی: از این آجرها هم در نمای داخلی و هم نمای بیرونی از آن‌ها استفاده می‌شود.
  5. آجر نما شاموتی: این نوع از آجرها طیف رنگی پرتغالی، طلایی، کرم و خردلی را شامل می‌شود.

مهمترین مزایای آجر نمای نسوز کدام‌اند؟

از جمله مهمترین مزایایی استفاده از آجر نما نسوز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت بالا در برابر حرارت

آجرهای نسوز همان‌طور که از نامشان پیدا است در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند. این ویژگی آجرها به عنوان یک مانع بسیار کارآمد در برابر گسترش آتش سوزی عمل می‌کنند. به همین دلیل بهتر است تا از این دسته از آجرها در نمای ساختمان‌های بلند و چند طبقه استفاده شود تا در صورت بروز آتش سوزی از آسیب رسیدن به سایر طبقات جلوگیری به عمل آید.

  • مقاومت در برابر عوامل طبیعی

آجرهای نسوز مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل طبیعی مختلف مانند باد، باران، تابش مستقیم نور آفتاب، رطوبت زیاد، حشرات موزی و .. دارند. این ویژگی آجر نما نسوز کمک می‌کند تا طول عمر مفید ساختمان به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا کند.

  • زیبایی خیره کننده

این نوع از آجرها زیبایی بسیار خیره کننده‌ای دارند و به همین دلیل استفاده از آن‌ها چه در طراحی داخلی و چه در نمای خارجی ساختمان به زیبا سازی ساختمان کمک می‌کند.

  • حفظ رنگ برای مدت زمان طولانی

آجر نما نسوز برای مدت‌های زیادی می‌تواند، رنگ خود را حفظ کند. به این ترتیب نمای ساختمان شما برای مدت‌های زیادی مانند روز اولش زیبا خواهد ماند.

  • عایقی عالی

آجر نسوز یک عایق حرارتی بسیار قدرتمند است و به همین دلیل در حفظ دمای داخلی ساختمان کمک بسیار زیادی می‌کند. در فصل‌های سرد این آجرها مانع از انتقال سرما به فضای داخل می‌شوند و بلعکس. آجر نما نسوز یک عایق صدای بسیار عالی هم هست. اگر در حال ساخت و ساز در کنار خیابان اصلی هستید و نگرانی‌های زیادی بابت سروصدا دارید. بهترین گزینه برای شما استفاده از آجر نسوز برای نمای ساختمان است.

  • سازگاری بالا با محیط زیست

این آجرها از مواد معدنی و طبیعی ساخته شده‌اند و به راحتی در طبیعت قابل تجزیه هستند. این مورد سبب شده است تا از آجرهای نسوز به عنوان آجرهای دوستدار محیط زیست یاد شود.

  • مقاوم در برابر ترک خوردن

در برخی از مناطق که زمستان‌های سردی دارند، مشاهده می‌شود که نماهای سرامیکی ترک می‌خورند. آجر نما نسوز در برابر ترک خوردگی مقاومت بسیار زیادی دارند و به راحتی تخریب نمی‌شوند.

  • تنوع رنگ بالای آجر نمای ساختمان

آجرهای نسوز در رنگ‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. این آجرها دست مردم برای طراحی را باز گذاشته‌اند.

قیمت آجر نسوز نما

قیمت آجر نمای نسوز نما به عوامل بسیار زیادی مانند سایز، نوع، کیفیت و .. بستگی دارد. به همین دلیل نمی‌توان به‌طور مشخص یک قیمت برای تمامی آجر نسوزهای نما اعلام کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت با شماره‌های 66056579-021، 09122509632 و 09128495615 تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره و قیمت انواع آجر، تماس بگیرید

خرید آجر نسوز نما

آجر ربیعی یکی از بهترین و بزرگترین تولیدکننده‌های آجر نما نسوز در کشور است. این شرکت برای شما امکان خرید انواع آجر نسوز نما به‌صورت اینترنتی فراهم کرده است. خرید اینترنتی از آجر ربیعی مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  1. تنوع محصولات این فروشگاه بسیار زیادی است و شما هر نوع محصول با هر سایزی که نیاز داشته باشید را به راحتی در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.
  2. برای استعلام قیمتی می‌توانید به سایت مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
  3. ما در این مجموعه سعی کرده‌ایم با از بین بردن تمامی واسطه‌ها یک خرید مقرون به‌ صرفه و ارزان‌تر از همه جا را به مشتری‌های خود هدیه دهیم.
  4. پشتیبانی آجر ربیعی بسیار فوق‌العاده است و از لحظه‌ای که شما سفارش خود را ثبت می‌کنید تا لحظه‌ای که بار به دست شما می‌رسد، ما در آجر ربیعی در کنار شما هستیم.
  5. شعار آجر ربیعی تحویل سریع و سالم سفارش در سریع‌ترین زمان ممکن است.
  6. تمامی محصولاتی که در مجموعه ما به فروش می‌رسد، با ضمانت کیفیت به دست مشتری می‌رسد.

خدمات پس از فروش

یک خرید اینترنتی زمانی موفق خواهد بود که پشتیبانی و خدمات پس از فروش درست و حسابی داشته باشد. آجر ربیعی این امکان را به شما می‌دهد که به‌صورت لحظه‌ای از وضعیت سفارش خود آگاه شوید. برای مثال زمانی که بار آجر نمای نسوز شما آماده و به راننده تحویل داده می‌شود، شماره پلاک و تماس راننده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این تنها یک نمونه کوچک از خدمات پس از فروش ما است، مطمئن باشید ما در تمامی مشکلات کنار شما خواهیم بود و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با شماره‌های 09122509632، 09128495615 و 66056579-021 تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)

مزایای خرید از آجر ربیعی

تنوع رنگ

طرح و سایز آجرهای ربیعی بسیار بالا است و شما هر آجری که بخواهید را اینجا پیدا می‌کنید.

قیمت به‌روز

قیمت‌ها به‌صورت روزانه آپدیت می‌شود و مشتری برای استعلام قیمت مشکلی نخواهد داشت.

خرید مستقیم

آجر ربیعی واسطه‌های خرید آجر نما را از بین برده است و شما می‌توانید ارزان‌تر از همه جا خرید کنید.

پشتیبانی دائمی

پشتیبانی این مجموعه یکی از بزرگترین مزایای آن به شمار می‌رود.

تحویل سریع

تحویل سریع و سالم سفارش مشتری‌ها از رسالت‌های این مجموعه است.

ضمانت کیفیت

آجر ربیعی تمامی محصولات را با ضمانت کیفیت به دست مشتری می‌رساند.

سؤالات متداول

هزینه ارسال سفارش به عوامل بسیار زیادی مانند متراژی که سفارش داده‌اید، فاصله شهر شما از شهر فرستنده سفارش و وسیله‌ای که قرار است سفارش شما را ببرد بستگی دارد.

 بله مهم نیست که ساکن مشهد باشید یا سیستان بلوچستان این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

بارگیری در مبدا بر عهده ما است و در مقصد شما باید آن را خالی کنید. به همین دلیل برای تحویل گرفتن بار نیازی به مراجعه حضوری شما وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا